Monday, June 9, 2008

Does the word ´anhre´ have any particular meaning?

Hommiku poole, kui ma magasin, nägin ma end unes uut perenime välja mõtlemas. Mu praegusel nimel pole pätsieelse Henriksoniga midagi pistmist. Väljanuputatud nimeks on siis Anhre. Terve uni oli tegelikult väga vasaku ajupöölkeraga seostuv. Paremat näis vähe. Nüüd müttan ma Google abil mööda Interneti ja püüan sõnale tähendust leida, kuid ei vea. Vaadake ise, mis juhtub. Mitmed otsingutulemused viitavad kellegi kasutajanimele (AnhRe) ja osad räägivad veel mingisugustest raamatutest. See tehtud, proovin välja uurida teksti keelt. Senini vihjavad need vietnami, ladina, itaalia ja prantsuse keelele. Vahest on sõnaraamatud puudulikud.

Aga: Does the word ´anhre´ have any particular meaning? In any language or spelling system or alphabet...


- Muse Lyrics

See on see lugu, mida ma oma lemmiklauluks nimetan. Muse´i ,,Starlight".


No comments: