Tuesday, August 21, 2007

Mida veel... tahta.

See oli vähemalt nädal tagasi, kui ma sain tähtede ärgi aru, et sügis on käes. Kahju. Väga kahju. Tegelikult pole midagi. Ma mõtlesin ära märkida, miks ma blogi pidama hakkasin. See oli üks endale antud tobe lubadus peale avastust, et Muse ei tulegi Eestisse. :(
Muse on üks maailma atraktiivsemaid bände Britanniast!!! (Kui ei usu, siis mul veab. :)) Pealegi üks ülihinnatumaid live-esinejaid.

Olid kõlakad, et Matt, Dom ja Chris tulevad. Nad ise pandid sellele aluse lubades Riias rahvale kohtuda Tallinnas. Vastikud kreeklased, /--/ ukrainlased, venelased, soomlased... Ood-oot SOOMLASED!!! 17. oktoober Old Ice Hall´is! Vabandust, soomlased on ikkagi lihtsalt jälestusväärse teoga hakkama saanud. St: kõik piletid on läbi müüdud ilma minuga arvestamata. Mina sain sellest teada alles täna ehk 11 päeva hiljem. Masendav või muserdav, vahet pole. Vähemalt on elu veel elamist väärt. All the life comes to me with ease and joy and glory. All the life comes to me with ease and joy and glory. Anyway... One day... Emotsionaalsus on paljuski kurjast.

Vahepeal oli mul täiesti emotsioonitu sünnipäev ja väga emotsionaalsed unenäod, mis ei lasknud magada. On lihtsalt naljakas, kui soliidne onkel ütleb: mida ta v e e l tahab? ta sai ju juba tema spermat? Vahepeal on lihtsalt selline tunne nagu üleküllastumus. Unenäo ta´l paistis ka olevat seesamune. Ta ei tahtnud ka enam mitte midagi. Lugesin ka sellist raamatut nagu ,,Unenägude Angus". Selle autor on Alexander McCall Smith ning see ilmus eesti keeles EPL´i sarjas nimega ,,Müüdiraamat", kus tuntud kirjanikud jutustavad ümber erinevaid müüte, tihilugu muutes neid to-hu-tult. Angus ehk Aonghus on keldi tiivuline armastus- ja unenäojumal, keda saadavad alati kolm lindu, kes sümboliseerivad suudlusi. See selleks, aga seal räägiti terminist nagu selged unenäod. Need on sellised uned, kus nägija teab, et kõik on vaid ulm ja peaks saama sündmustikku oma süžee järgi käänata. Ma oleks ka justkui midagi seesugust näinud, aga võib-olla oli see vaid poolunes. Kas need on olemas?

No comments: